L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Dijous els vermells viatjaran cap a Àustria i allà romandran fins al pròxim 22 de juliol
Ara sí que comença de bon de veres la pretemporada del Mallorca. Després d’uns primers dies per llevar-se el rovell, demà l’equip iniciarà la primera setmana completa de feina. Dimecres i dijous passats els futbolistes del Reial Mallorca estaven citats per passar les revisions mèdiques i físiques. Després han començat els entrenaments al gimnàs i també damunt la gespa de Son Bibiloni.
Això sí, fins ahir no vérem Javier Aguirre dirigint la sessió. El tècnic mexicà va veure en acció les primeres incorporacions: Omar Mascarell i Toni Lato. També a alguns jugadors del filial que s’exercitaren amb el grup. Els qui s’uniran a la plantilla entre demà i dimecres són els internacionals Rajkovic, Valjent i Muriqui. El de Kosovo, ja ho veis, ha aprofitat al màxim els seus dies extra de vacances.
El Mallorca, després de descansar avui, torna demà als entrenaments i ho farà en doble sessió de feina. Serà una setmana intensa, perquè dijous viatjaran cap a Àustria. Allà romandran fins al pròxim 22 de juliol. A terres austríaques disputaran 3 amistosos. Després tornaran a l’illa per concloure la pretemporada abans d’arrancar la lliga el 12 d’agost a Las Palmas.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues