Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El conjunt de Javier Aguirre s'ha imposat 3-0 al Wieczysta de Cracòvia
El Mallorca s’ha estrenat aquest dissabte amb el primer amistós de la pretemporada a Àustria. El conjunt de Javier Aguirre s’ha imposat al Wieczysta de Cracòvia, de la quarta divisió polonesa. Gayà, Llabrés i Braian Cufré han estat les novetats del primer onze de la pretemporada, encara que hi ha aspectes que no canvien, com el sistema de tres defenses amb dos carrilers. Gio i Cufré han estat els encarregats de cobrir aquesta posició. La col·locació de la resta de la defensa ha estat feina per a Leo Román.
El primer gol del nou Reial Mallorca l’ha signat Ángel Rodríguez després d’una bona assistència de Clement Grenier. Després de la primera pausa d’hidratació han entrat Abdón, Amath i Lago per Llabrés, Kang In i Ángel. I al descans, Javier Aguirre ha introduït set canvis de cop: Russo, Baba, Maffeo, Costa, Dani Rodríguez, Pere Joan i Copete, que s’ha estrenat amb la camiseta mallorquinista. Lago Júnior ha fet el 2-0 just començar el segon temps. Dani Rodríguez ha posat la cirereta amb el tercer i definitiu gol, però l’enfrontament ha acabat amb una mala notícia. Franco Russo s’ha lesionat en una de les darreres accions del partit.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució