Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Victòria del Deportivo (1-0) gràcies a un penal comés per Valjent al temps afegit
El Reial Mallorca s’ha quedat sense premi a Riazor. Al minut 94 i amb empat a zero al marcador el defensa Martin Valjent ha comés un penal que ha canviat el signe del partit. El jugador del Deportivo Carlos Fernández no ha fallat des de els onze metres i ha marcat el gol de la victòria per a l’equip gallec. Un gol que ha deixat al Mallorca sense el premi d’obtenir la classificació matemàtica per disputar el play-off d’ascens a Primera Divisió.
A l’equip de Vicente Moreno li era suficient l’empat per segellar la seva participació a la fase d’ascens a la màxima categoria. Ara, després d’aquesta derrota, li queden dos partits contra Granada i Extremadura per fermar la seva presència al play-off.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca