Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
És la primera vegada que es duu a terme aquesta iniciativa, la qual els hi dona una una oportunitat per inserir-se al món laboral
N’Anabel és una de les tres al·lotes, amb síndrome de down, de la Fundació ASNIMO que treballa durant aquesta campanya de Nadal. En el seu cas, és una oportunitat per inserir-se al món laboral. Però també de millorar la seva autonomia. Ja que d’ençà que ha començat a treballar, fa el trajecte a la feina de manera independent. Un repte que ha aconseguit amb l’ajuda de la seva orientadora laboral.
És el primer any que al Mallorca Fashion Outlet s’ofereix aquest contracte laboral durant un mes i a hores d’ara, un total de 12 usuaris de la Fundació tenen un lloc dins el món professional.
ASNIMO també prepara els al·lots per encarar les funcions del seu nou lloc de feina.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare