Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El porter eivissenc, que ha acabat la seva cessió a l'Oviedo, s'ha posat aquest dilluns a les ordres de Jagoba Arrasate
La segona setmana del Reial Mallorca de Jagoba Arrasate ha començat amb una sorpresa. Els primers a sortir a entrenar han estat els porters, entre ells la gran novetat del dia, Leo Román, que ja s’ha incorporat a la disciplina mallorquinista.
El porter eivissenc ha tornat avui als entrenaments després de jugar com a cedit la temporada passada a l’Oviedo. Això sí, als pròxims dies es podria fer oficial la seva sortida del club.
Més enllà de la presència de Leo Román, l’entrenament d’aquest dilluns ha servit per mostrar que la possessió és la gran obsessió de Jagoba Arrasate. El tècnic mallorquinista apura les darreres sessions abans de partir dissabte a Anglaterra. A terres britàniques el Mallorca afrontarà els seus primers exàmens del curs. S’enfrontarà al Crewe Alexandra, al Barnsley i al West Bromwich Albion.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural