El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El conjunt palmesà s'ha proclamat campió d'Europa i del món en aquest 2023
2023 serà per sempre més l’any del Mallorca Palma Futsal. L’any en què es va rompre una maledicció. A la fi, els títols han arribat a la vitrina del Palma i no han estat títols qualssevol.
El maig l’equip acollia com a amfitrió la Final Four de la Champions. A les semifinals, els mallorquins s’imposaren al Benfica per un ajustat 4-3. Aconseguien el bitllet per a la gran final on s’enfrontaven a l’Sporting de Portugal. Després d’empatar a 1 al temps reglamentari, el Mallorca Palma Futsal s’enfrontava a tots els seus fantasmes a la tanda de penals, la seva gran maledicció. Mario Rivillos es va convertir en heroi en transformar el llançament definitiu. I el Palma guanyava així el seu primer títol. Una Champions que va tenir dedicatòria especial del tècnic Antonio Vadillo per al fundador del club, Miquel Jaume.
L’equip es desmantella al mes de juny. José Tirado als despatxos i Vadillo a la banqueta construeixen un nou projecte que comença la temporada amb dubtes. A la lliga, l’equip no acaba de funcionar, però una temporada més aconsegueix el bitllet per a la Copa d’Espanya. Continua el seu camí a la Champions i per segon any consecutiu i amb Son Moix com a escenari, es classifica per a la Final Four.
Però faltava la cirereta i va arribar amb el segon títol de la història del club. Al Brasil i davant el Cascavel el Mallorca Palma Futsal va aixecar la copa Intercontinental. També als penals.
Millor equip d’Europa i millor equip del món per a un club que va néixer fa 25 anys a Manacor.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle