Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Maffeo entrena amb normalitat amb la resta del grup i dissabte podria ser a la convocatòria contra l'equip andalús
Pablo Maffeo està exultant. El lateral veu la llum al final del túnel i ha completat ja més d’una setmana entrenant al mateix ritme que els seus companys. Maffeo vol reaparèixer tan aviat com sigui possible. Veurem si les seves ànsies superen l’habitual cautela de Javier Aguirre, que va dir que en principi no tornaria fins després de l’aturada per seleccions de la setmana que ve.
Ni Nastasic, ni Valjent
On sembla tenir un problema el mexicà és a l’eix de la defensa. A quatre dies de la cita contra el Granada no hem pogut veure damunt la gespa ni Martin Valjent ni tampoc Matija Nastasic. L’eslovac ja es va perdre per lesió el partit contra el Barça, un partit que Nastasic va jugar complet.
On segur que hi haurà novetats contra el Granada és al mig del camp. Samu Costa deixarà el seu lloc a l’onze perquè compleix cicle de targetes. Qui torna i, segurament, per ocupar el seu lloc, és Omar Mascarell, que precisament acaba de complir sanció pel mateix motiu.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella