Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El central continua recuperant-se del cop al ronyó i avui ha entrenat a part
Avui ha estat un dilluns amb totes les lletres per al Mallorca. Toca tornar a la feina, però no ho pareix per a Dani Rodríguez, Antonio Sánchez, Jaume Costa, Galarreta i Battaglia, que entren ben contents a la gespa. Més solitari veim Kadewere. Un dels futbolistes més veterans, Clement Grenier, no es desferra dels jugadors del planter. Toca fotografia abans d’entrenar. El líder, Javier Aguirre, no deixa d’intercanviar impressions amb Abdón Prats. Un diàleg que acaba amb la mà estesa del mexicà.
Només 16 jugadors de camp i 3 porters han iniciat l’entrenament. Per això, el tècnic no ha allargat el seu discurs. Un cop iniciada la sessió, s’hi ha incorporat Martin Valjent per fer carrera contínua. Amb Augustinsson lesionat, Jaume Costa té garantida la seva titularitat divendres contra l’Osasuna.
Aguirre haurà de passar el mal glop de viure el partit des de la graderia, ja que ve veure la cinquena groga contra el Betis. Agafarà el relleu Toni Amor, que curiosament tornarà a la banqueta després de complir sanció contra Reial Societat i Betis.
En espera del retorn dels internacionals, i amb la mirada del director de futbol, Pablo Ortells, i del director de gestió esportiva, Sergio Marty, el Mallorca ha iniciat el compte enrere per a les 12 finals que li queden en el camí cap a la permanència.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat