El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El migcampista s'ha lesionat a l'abductor i serà baixa almanco dues setmanes
Leo Román també es troba bé després de xocar amb Muriqi. El porter, això sí, ha necessitat punts al cap. No és fàcil deixar KO el kosovar. Com a molt, alguna ferida de guerra i un apòsit a la cella. El Pirata s’exercita sense problemes amb la resta de companys excepte el Pichu, que continua sense trepitjar la gespa, ni Manu Morlanes, que va demanar el canvi contra el Girona per una lesió a l’abductor i serà baixa durant almanco les dues pròximes setmanes.
L’únic inconvenient per a Muriqi és que té un poc de fred, com tothom. Fins i tot un home del nord com Jagoba Arrasate. A més de congelat, el tècnic també mostra símptomes de cansament.
Mentre a Maffeo li preocupa obtenir uns guants, Mojica i Samu Costa no renuncien a fer unes rialles quan el portuguès aconsegueix fer un túnel al colombià.
Una victòria a Vallecas, diumenge a les dues del migdia, faria que tothom pogués somriure un poc més.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran