A la Jornada 10 de Tercera Divisió, el Manacor ha perdut el lideratge després de caure golejat 0 a 4 contra el Poblense a Na Capellera.
El conjunt d’Óscar Troya s’avança al minut 11 gràcies a una bona jugada combinada que culmina Dani Plomer. Ja al segon temps, Jaume Vidal es planta tot sol davant Xavi Ginard i marca el 0 a 2 al 61. El tercer torna a ser obra de Dani Plomer. Mala sortida del porter artanenc, que no desaprofita l’extrem.
I ja al 79 Miquel Jaume regateja a Ginard i marca el definitiu 0 a 4. El Poblense es col·loca tercer classificat i el Manacor cau a la quarta plaça.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €