Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Al llarg de quatre sessions, els participants duen a terme un procés creatiu
Contemplar les obres d’Es Baluard, analitzar-les, gaudir-les i tenir informació addicional és una part del Mapa dels afectes. És una activitat que organitza l’àrea d’educació d’Es Baluard Museu. Aquesta vegada, va adreçada a persones amb Alzheimer, en aquest cas de la Llar d’Ancians.
L’objectiu és millorar la qualitat de vida i l’autoestima de les persones participants, així com fomentar la comunicació i la interacció social. Es parteix de la idea que es pot utilitzar l’art, la paraula i la fotografia com a estímul per al record i per connectar des de l’emoció.
Al llarg de quatre sessions, les persones participants duran a terme un procés creatiu a partir de l’art contemporani, tot connectant amb les seves vivències. Acabarà amb la creació d’un mapa dels afectes.
L’activitat ha estat dissenyada per Sara Fernández Díaz, d’Ennigulart Laboratori Creatiu, un espai on fa dotze anys que es duen a terme diferents activitats per a totes les edats. Es tracta d’un projecte per experimentar, compartir, aprendre i pensar al voltant de l’art i la creativitat, tot posant èmfasi en el procés creatiu com a eina de benestar i apoderament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera