Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Un nou programa informàtic ajudarà a fer el triatge amb cinc nivells de gravetat i s'informarà del temps d'espera estimat per pantalles
Els pacients d’urgències de l’Hospital Mateu Orfila de Maó ja gaudeixen d’una sèrie de millores per fer més còmoda la seva estada en aquest servei. Se’n milloren els triatges per conèixer la gravetat dels pacients, s’agilitza la rotació als boxs i es dona més intimitat en el diagnòstic.
Per això, hi ha un nou programa informàtic que ajuda a fer el triatge amb 5 nivells de gravetat. El nivell 1 és de risc vital i el 5 són casos no urgents. La majoria dels pacients atesos, el 60%, són dels nivells 4 i 5. Ara, si aquests esperen més de 3 hores, tornaran a ser diagnosticats.
Els pacients als quals s’han fet analítiques o altres proves diagnòstiques podran esperar els resultats a una sala interna. D’aquesta manera alliberen el seu box i es dona així més fluïdesa a l’entrada de malalts. També s’informa els pacients del temps d’espera estimat, que aviat es coneixerà per pantalles i, a més, cada pacient tindrà un metge i una infermera de referència. L’hospital va atendre l’any passat 28.185 urgències, un 14% més que el 2018.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores