Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Un acord amb el Sant Lluís els ha permès celebrar un partit a Menorca, mentre el seu camp continua en obres
Aquest cap de setmana, Menorca Rugby ha disputat el primer partit, de qualsevol categoria, que juga aquesta temporada com a local. La reforma integral de la pista d’atletisme de Maó, el seu camp de sempre, l’ha convertit en un club viatger.
El Sant Lluís ha cedit les seves instal·lacions perquè el Menorca Rubgy i el Ponent sub-16 facin realitat allò que més han trobat a faltar tots els jugadors menorquins: jugar a casa… ni que sigui un dia.
Malgrat ser un any de transició, tot i deixar de jugar més de vint partits com a local, l’únic club menorquí de rugbi ha continuat creixent, fins i tot amb la creació del primer equip femení del club. La raó és que són més de dues dècades de formació i de foment d’aquesta disciplina, un esperit que roman intacte al Menorca Rugby.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural