Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

El Gremi d'Artesans assenyala la falta de promoció i l'encariment de la cistella de la compra
Els membres del Gremi d’Artesans situats al mercadet de Nadal de Palma afronten la darrera setmana de festes amb un balanç, asseguren, no tan positiu com l’any passat, però amb les xifres habituals. La reducció és més notable a la plaça Major, segons diuen, per la falta de promoció i per l’encariment de la cistella de la compra.
Així i tot, són molts els residents i visitants que assenyalen aquest mercadet com a visita obligada durant aquestes dates. D’altra banda, des del gremi celebren que enguany els tengui nen compte per la Diada de les Illes Balears, per promoure així la seva feina.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases