Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Per evitar aglomeracions i garantir la distància social, s'ha reduït el nombre de parades de 250 a 60
Aquest cap de setmana el mercat de Las Dalias ha obert les seves portes per començar a posar a la pràctica tota la nova forma de treballar que comportarà la ‘nova normalitat’.
Per evitar aglomeracions i garantir la distància social, de moment s’ha reduït el nombre de parades de 250 a 60. L’entrada amb mascareta és obligatòria, està prohibit tocar el gènere -i si es toca, s’ha de desinfectar-, s’han establert passadissos de quatre metres d’ample per facilitar la circulació de la gent i l’entrada i la sortida estan diferenciades i controlades.
Aquest mes de juny, limitat al públic local, servirà com a període de proves per quan a partir del dia 1 de juliol arribin els primers turistes estrangers. Hem parlat amb paradistes del Mercat i tots han expressat el desig de tornar a fer feina i ens han detallat les mesures sanitàries i de seguretat que hi apliquen.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat