Suposa la primera fase per fer arribar aigua de qualitat fins a Manacor
El proper mes d’abril estarà acabat el nou dipòsit d’aigua potable de Petra, que forma part del projecte de conducció Maria-Petra. L’objectiu és satisfer la demanda d’aquests municipis mallorquins, però a més, suposa la primera fase per fer arribar aigua potable de qualitat fins a Manacor, per la xarxa alta. Aquesta aigua procedeix de les dessaladores sa Costera i sa Marineta.
El dipòsit de Petra tendrà una capacitat de 2.000 metres cúbics; i el projecte inclou la construcció d’un altre a Maria de 6.000 metres cúbics, a més de 10 quilòmetres de canonades.
També està previst construir un brancal cap a Ariany. La inversió del projecte, finançat amb l’Impost de Turisme Sostenible, és de 8,7 milions d’euros.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici