Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'han supès professionalment tres anys
El metge negacionista de Formentera sancionat amb tres anys de suspensió ha presentat un recurs contenciós administratiu contra la resolució. Això, després de rebre la notificació definitiva de la Conselleria de Salut. El seu advocat, Joan Alemany, al·lega que el dret a la llibertat d’expressió emparen les accions del metge.
Diu que les seves accions “no han tengut conseqüències a la seva activitat com a metge”. “Tampoc en la seva relació amb els pacients”, afegeix.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat