Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El conveni de Ca n'Escandell impulsarà 532 habitatges protegits, 367 dels quals seran destinats a lloguer social
El ministre de Transports, Mobilitat i Habitatge ha presidit la firma enter SEPES i Govern balear que impulsarà 532 habitatges protegits al barri de Ca n’Escandell, 367 dels quals seran destinats a lloguer social.
José Luis Ábalos ha tractat també el Pla Estatal d’Habitatge 2018-2021, que té com a prioritat les ‘zones tensionades’ treballant conjuntament amb les comunitats autònomes. Aquest posaria al mercat uns 4.700 habitatges, 61 d’ells a Balears.
Finalment, s’ha destacat la nova línia de col·laboració institucional per promocionar el lloguer assequible en sòl de titularitat municipal. Suposaria 476 habitatges a Balears, 131 dels quals s’han firmat durant la visita al consistori de Vila.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia