El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Quaranta-una sabates vermelles posen nom i llinatge a totes aquelles que ens han deixat
El Moviment Feminista de Mallorca ha recordat a la plaça Espanya de Palma cada una de les víctimes de violència masclista que han perdut la vida aquest 2020 arreu de l’estat espanyol. Quaranta-una sabates vermelles han posat nom i llinatge a totes aquelles que ens han deixat.
El Moviment Feminista reclama que s’escoltin aquestes dones que han patit agressions. Així com que la violència de gènere es tracti des de l’educació primària, per intentar evitar perpetuar aquesta xacra en les futures generacions.
La Fiscalia adverteix que les ordres de protecció per les víctimes són ineficaces
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran