Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Com sempre, la romeria al Puig de Reig ha donat el sus a una festa que cada any congrega més gent
Sineu es torna a tenyir de rosa un any més. Enguany la festa del Much arriba a la 21a edició. Com sempre, la romeria al Puig de Reig ha donat el sus a una festa que cada any congrega més gent.
Ben engalanats els remolcs han partit a cercar al Much. Un camí polsos fins arribar al Puig de reig. I després els jocs florals, com estirar corda amb la boca plena D’oli.
I al toc del corn ha sortit el Much, respira. La festa s’ha traslladat després al poble on s’ha fet el pregó. Un pregó com cada any molt singular, al qual ha aparegut Carles Puigdemont, i que enguany ha fet Ramona Llull, encarnada per la glosadora manacorina Alícia Olivares.
La festa continua al vespre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial