Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Joan Mir ha estat tercer a MotoGP, mentre Augusto Fernández i Izan Guevara han dominat les altres dues categories
182
I el Mundial de motocicllisme ja està en marxa. Molt bones sensacions per a Joan Mir a MotoGP al primer dia d’entrenaments lliures al circuit de Losail, a Qatar. A només 2 dies per a la disputa del primer gran premi de la temporada, el mallorquí ha fermat una gran jornad amb la tercera millor marca del dia amb un crono d’1 minut, 53 segons i 57 centèsimes, només per darrere de Marc Màrquez i el seu company d’equip Alex Rins, primer en el dia d’avui.
I pel que fa a Moto 2 i Moto 3, domini absolut dels pilots mallorquins en aquestes dues cilindrades. Augusto Fernández i Ízan Guevara han tancat la primera jornada d’entrenaments lliures combinats amb els millors temps d’ambdues categories. Augusto ho ha aconseguit a Moto 2 amb un temps d’1 minut, 59 segons i 11 centèsimes, ben igual que Ízan a Moto 3 , que després d’un matí complicat amb problemes mecànics, ha tancat la sessió com a únic pilot en baixar dels 2 minuts i 5 segons, amb un registre de 2 minuts, 4 segons, i 92 centèsimes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància