Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La mostra recull fins a 145 obres d'artistes com Goya, Madrazo o Sorolla
 
                             
                            La mostra s’anomena XIX. El segle del retrat. Col·leccions del Museu del Prado i s’estructura en vuit àrees temàtiques com ara ‘La imatge del poder’, ‘El descobriment de la infància’, identitats femenines i masculines, la mort o retrats i autoretrats d’artistes. Peces com el bust original amb el qual Benlliure va retratar Francisco de Goya, que en aquesta exposició és protagonista creador i també retratat. Malgrat que bona part de les peces exposades són pintures, també hi ha escultura, fotografia i fins i tot monedes.
Es tracta d’un recorregut per l’art del retrat amb peces d’artistes com Sorolla, Madrazo, Rosales, Pinazo o Fortuny.
La mostra recull fins a 145 retrats del segle XIX dels més de 700 de què disposa el Museu del Prado. L’exposició s’obre demà al públic i es podrà visitar al CaixaFòrum de Palma fins al pròxim 2 de març.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
