Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'objectiu es oferir als visitants una experiència inmerisiva a través la música i les obres exposades
Música per entendre i contextualitzar les obres exposades. Aquest és l’objectiu del cicle de concerts que el Museu de Mallorca ha programat des d’aquesta setmana i fins el mes de setembre. Sonaran melodies propies de la música medieval i reinaxentista i fins a altres peces del començaments del segle XX, passant pel Barroc i Neoclàssic. hi podreu veure també rèpliques d’instruments d’època com el l’ud, la vihuela o la guitarra i el llaüt renaixentista. El grup Altamar donarà aquest dimecres al cicle Músiques Museu de Mallorca, on a més dels intèrprets hi haurà també una forta presència d’obres de músics d’aquí, com ara l’artanenc Antoni Lliteres, del qual sonaran peces al concert de dia 11 de juny.
En total seran 4 concerts amb els quals es preveu atreure més públic fins al Museu de Mallorca i fer de la seva visita, una experiència més inmersiva.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom