Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Preocupa la ventilació dels locals ara que arriba el fred
La restauració no ha notat canvis importants en aquest nivell 1 de Formentera. Es permeten reunions de fins a 10 persones a l’interior i de fins a 15 a l’exterior dels locals, això sí, garantint sempre les distàncies de seguretat. El toc de queda continua igual, de 12h de la nit a 6h del matí.
El que més preocupa a aquests negocis és el tema de la ventilació. Arriba el fred i, tot i això, han de continuar mantenint el local ventilat. Asseguren que els dies de més fred davalla la clientela.
Però per fer front a aquesta problemàtica, han buscat solucions. N’hi ha que fan el menjar per emportar-se i d’altres han col·locat estufes perquè els clients puguin estar a la terrassa i no passar fred.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors