Es mantindran vuit connexions estatals i vuit més d'internacionals, amb Múnic i Frankfurt com a novetats
Aquest hivern l’Aeroport d’Eivissa tendrà dues noves connexions aèries amb les ciutats alemanyes de Frankfurt i Múnic. Així ho ha anunciat la directora de l’aeròdrom des Codolar, Marta Torres, en una entrevista a Al Dia Eivissa i Formentera, l’espai radiofònic pitiús d’IB3 Ràdio.
Aquest hivern hi haurà un creixement del 5 per cent en nombre de passatgers a l’aeroport des Codolar. Eivissa estarà connectada amb 16 destinacions de vuit nacionals i vuit d’internacionals. Pel que fa a la temporada, les xifres ronden les mateixes que l’any passat, amb un decreixement a l’abril, però una pujada del 6 per cent al maig.
I si a l’estiu van fer un vial d’entrada a l’aeroport per sa Caleta, aquest hivern en faran un altre de sortida cap a Eivissa. També habilitaran una zona per als VTC, que enguany s’han triplicat. Quant a l’aparcament, ja està totalment operatiu, excepte 25 places per a vehicles elèctrics que aviat estaran en marxa.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada