X

El nou concurs musical d’IB3 Televisió, ‘Lalala’, s’estrena el 28 de setembre

98 participants de totes les Illes, edats i estils concursaran per ser "la millor veu de les Balears"

02/09/2025

El nou concurs musical d’IB3 Televisió, ‘Lalala’, s’estrena el 28 de setembre

94

Darrers retocs de maquillatge, il·lusió entre bambolines, públic i jurat al seu lloc i claqueta! Comença l’enregistrament del primer programa de Lalala, el nou concurs musical d’IB3Televisió. L’objectiu és clar: “Estam cercant la millor veu de les Balears”, explica la presentadora del programa, Rosa de Lima. L’acompanya Quique Jiménez, “Torito“, qui destaca “l’espectacle total” que és Lalala, que va una passa més enllà de cançons i cantants: “És vida, família, amics, pobles… Com un ‘Grand Prix’ musical”, afegeix.

De candidats no en falten. Un centenar de concursants de totes les illes, edats i estils competiran per fer-se un lloc a la gran final. Cristina Vacas n’és una d’ells: “No pensava passar el càsting, però som aquí. Una mica nerviosa, però supòs que és normal”, diu. Alguns concursants volen dedicar-se professionalment a la música. És el cas de Laia Garcia, estudiant de batxillertat: “El curs que ve vull estudiar música a Barcelona, el programa és una gran oportunitat”, diu. “Es podrà veure tot el talent que tenen les Balears”, afegeix el menorquí Jaume Olives, per a qui dedicar-se a la música “seria un somni”.

Al gran escenari de Son Amar interpretaran les seves cançons i intentaran captivar el jurat, a vegades exigent. “Em sap greu haver de fer segons quins comentaris”, confesa l’actor Joan Carles Bestard, membre del jurat. El coreògraf Poty Castillo, amb gran experiència en concursos musicals, té la clau: “Per ser bon jurat cal honestedat en els judicis”. Els acompanyarà la cantant Michele McCaine.

El concurs reunirà 98 participants procedents de les quatre illes, repartits en grups de 14 persones, amb edats compreses entre els 78 i 10 anys. El format inclou un total de 9 programes, estructurats en set emissions de fase classificatòria, seguides d’una semifinal i una gran final, en què es decidirà el guanyador o guanyadora del certamen.

Lalala s’estrena el diumenge 28 de setembre, a les 22.30 ht. Una proposta de diversió i entreteniment per a tota la família.

02/09/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT