Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Denuncia també que no s'ha complert la llei turística sobre la presència de producte local als hotels de les Balears i reclama al nou govern més controls
El nou coordinador d’Unió de Pagesos, Joan Gaià, s’ha estrenat al càrrec amb una petició: demana al nou conseller d’Agricultura, Joan Simonet, que convoqui una mesa per abordar els reptes del canvi climàtic.
Denuncia també que no s’ha complert la llei turística sobre la presència de producte local als hotels de les Balears i reclama al nou govern més controls. Són pocs, diu, però fonamentals per al territori balear. És una de les principals reivindicacions com a nou coordinador d’Unió de Pagesos.
Joan Gaià ha assumit el càrrec al mateix temps que un nou govern ha pres possessió. I la primera petició al nou conseller d’Agricultura ha estat la convocatòria d’una mesa per abordar els reptes del canvi climàtic. Arran de la nova llei turística anunciada per la presidenta Marga Prohens, demana que es mantengui, o fins i tot augmenti, l’exigència de comprar producte local a les empreses hoteleres. Això sí, denuncia que aquesta mesura, tot i que aprovada, no es va aplicar la passada legislatura per la manca de controls que se n’han fet.
Aquesta, assegura, seria una bona sortida per al sector lleter, amb un excés de producció molt difícil de col·locar. També, de manera immediata, demana abordar l’esfondrament dels preus de la garrova. Després d’anys en alça, la bombolla ha esclatat.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç