Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La nova gerència vol que el teatre, amb 286.000 euros de pressupost anual, serveixi per recuperar el teixit cultural de Ciutadella
La Sala Multifuncional de Ciutadella podria convertir-se en una extensió més del Teatre des Born, si tira endavant la proposta del nou gerent, Josep Marquès, d’incloure aquest espai en la gestió del renovat colisèu menorquí. Aquesta és només una de les propostes que la nova gerència té intenció de presentar al Patronat de la Fundació Ciutadella Cultura.
Tot i que la situació sanitària ha obligat a suspendre la programació prevista per al mes de gener, el nou gerent del Teatre des Born, Josep Marquès, s’enfronta a un futur il·lusionant. Un dels primers objectius, a banda de reprogramar les actuacions previstes, és el de presentar el seu projecte al Patronat de la Fundació Ciutadella Cultura.
La nova gerència vol convertir el teatre en una eina de feina per al sector professional que serveixi d’obrador artístic mitjançant la mentorització de projectes. I una obsessió, per damunt de tot: recuperar el teixit associatiu de Ciutadella en l’àmbit cultural. La idea és clara; el Teatre des Born no ha de fer una competència deslleial a les entitats culturals del poble.
Tot i la realitat del pressupost -286.000 euros que contrasten amb els prop de 800.000 del Teatre Principal de Maó-, l’objectiu passa per afavorir les co-produccions i aconseguir que el Teatre des Born sigui un referent de qualitat a nivell de programació. Fins a la segona setmana de febrer, la sala baixarà el teló, però el teatre segueix viu per dins; la cultura torna a bategar al seu cor.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici