Amb el nou govern de Sánchez, el Consell espera actualitzar el conveni de carreteres i executar el tram entre Maó i Alaior
La formació del Govern de Sánchez permetrà desbloquejar el pressupost necessari per començar de bell nou el projecte de la carretera general. El Consell diu que té clar el model de carretera que vol per al tram que hi ha entre Maó i Alaior. Hauria d’assemblar-se a la reforma executada entre Ciutadella i Ferreries, per evitar un excessiu consum de territori.
Per aquest motiu, rescindiran la redacció del projecte per segona vegada i encarregaran un nou plec. Han passat 7 anys des que el Consell de Menorca va decidir aturar les obres iniciades en aquest tram, perquè incloïen dues rotondes a doble nivell.
Amb el nou govern a l’Estat també es recupera la idea de reclamar els 7 milions d’euros necessaris per construir el centre d’interpretació de la Reserva de la Biosfera al cim de s’Enclusa i un nou edifici per als jutjats de Ciutadella.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut