Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
És una nova sala d'operacions de cirurgia major ambulatòria, que alleugerà la feina de les altres 5 sales de l'Hospital Mateu Orfila
Menorca disposarà a partir de dimecres d’una nova sala d’operacions de cirurgia major ambulatòria, que alleugerà la feina de les altres 5 sales de l’Hospital Mateu Orfila. A més, si fos necessari, podria reconvertir-se en un nou espai per atendre-hi malalts de coronavirus.
La nova sala d’operacions, de 130 metres quadrats, ha costat poc més de mig milió d’euros i disposa d’un equip format per 7 professionals, que permetrà fer-hi operacions sense ingrés, la tendència de tots els hospitals.
A més, aquest espai es podria reconvertir en una sala per afectats per la Covid-19, si es donàs la situació i afegir-se als 1000 llits i dues-centes places d’UCI, de les quals ja disposa la Comunitat Autònoma, per afrontar un possible repunt del virus.
L’hospital ha recuperat el 57% de les consultes presencials i un 36% de l’activitat quirúrgica, tot i que es preveu que les visites a l’especialista es poden alentir fins a 60 dies, i les intervencions quirúrgiques fins a 6 mesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació