Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El batle, Llorenç Ferrer, anuncia que l'equip de govern convocarà un concurs d'idees per baratar l'aspecte de la plaça
Aquest dijous la Plaça des Born ha despertat buida de vehicles. El motiu: el Concert d’Estiu que protagonitza aquesta nit la Banda Municipal de Música, que vindrà acompanyat d’un espectacle amb drons i que ha obligat a introduir canvis que afecten la mobilitat. L’aspecte insòlit de la plaça desproveïda de l’habitual enrenou de cotxes no passa desapercebut.
La transformació de l’emblemàtic espai de Ciutadella en una zona exclusiva per a vianants, un vell objectiu polític compartit per tots els grups municipals, ha esdevingut el pal de paller del programa polític del tripartit. Una metamorfosi que passarà per la convocatòria d’un concurs d’idees, la creació de noves places d’aparcament i l’aprovació del Pla de Mobilitat.
Deixar la plaça nua de cotxes suposa renunciar a devers dues-centes places d’aparcaments que s’hauran de compensar amb la creació de noves bosses de pàrquings, sobretot durant la temporada turística.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes