L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els juristes afirmen que l'ordenança que prohibeix el nudisme a ses Salines no s'ajusta a la legislació estatal
A partir d’ara fer nudisme a les platges de ses Salines pot sancionar-se amb una multa de 750 euros. Tot i que l’ordenança no ho especifica, el consistori afirma que la normativa només afecta a les platges de Cala Galiota i des Port i que en queden exemptes les més verges, com són es Caragol o es Carbó.
Segons la Federació Espanyola de Naturisme a les Balears hi ha 51 platges nudistes: 13 a Mallorca, 16 a Menorca, 10 a Eivissa i 12 a Formentera. A Espanya cap normativa regula l’ús de les platges i són els mateixos naturistes els que les regulen amb el pas del temps.
Segons les fonts consultades, l’ordenança d’ús de les platges de ses Salines pel que fa al nudisme pot comportar sancions per a qui l’incompleixi, però el més probable és que la persona multada guanyi el recurs si acudeix a la justícia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues