Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El Palau de Son Moix s'omplirà per viure un duel entre colíders amb molta història conjunta
L’equip està tranquil abans de la gran cita. L’ambient a l’entrenament d’avui dematí, amb presència d’aficionats, ha estat relaxat i distès. Felipe Paradynski torna a la convocatòria, després de setmanes lesionat i, per primera vegada aquesta temporada, Antonio Vadillo tindrà tots els jugadors disponibles. Això sí, avui Carlos Barrón no ha fet tot l’entrenament amb el grup.
Si hi ha un dia per plantar-se davant el televisor o a la grada de Son Moix… és aquest. I enguany, més que mai. Elpozo Múrcia visita el Palau. I fins fa poc quan això passava molts demanaven fins i tot ajuda divina.
Perquè si el Palma ha tingut una bèstia negra al seu historial, aquest és el Pozo Murcia. 21 enfrontaments, 15 victòries per a l’equip Murcià…algunes deixaren ferides ben profundes. Amb Miguelín de verd, o amb Miguelín de vermell…no hi havia manera.
La bèstia però ja no és tan negra per a l’equip mallorquí. La temporada passada el Palma va trencar la maledicció d’ElPozo. Victòria a la Lliga i victòria històrica als quarts de final de la copa d’Espanya.
El darrer precedent, aquest estiu, també el va guanyar el Palma per 4 gols a 3.
L’equip mallorquí tendrà el factor que fins ara l’ha fet irreductible: Son Moix. 6 partits, 6 victòries. El palau fregarà el ple per veure com el Palma dona un cop a la lliga. Triple empat a 29 punts que l’equip de Vadillo vol desfer aquest vespre. En joc, ser cap de sèrie a la propera copa d’Espanya. Nit gran que podreu seguir en directe a IB3 Televisió.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros