Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Cruel desenllaç per a l'equip d'Antonio Vadillo que ha perdut per 6-4 al Palau Blaugrana el segon partit de les semifinals
A la pròrroga, per 6-4 i després d’un partit boig i un altre desenllaç cruel, el Palma Futsal ha quedat eliminat del play-off pel títol. Ha caigut contra el Barça a les semifinals després que els catalans hagin aconseguit guanyar els dos primers partits de l’eliminatòria. Daniel i Didac han marcat els gols que han donat la victòria al Barça a la pròrroga.
El partit ha començat bé per al Palma Futsal. Al minut 4 Marlon ha marcat el primer gol per als mallorquins i al 18 Raúl Campos feia el segon. Amb avantatge de 0-2 per a l’equip d’Antonio Vadillo s’ha arribat al temps de descans. A la segona part el Barça ha reaccionat i ha aconseguit capgirar el marcador. Dyego i Ferrao han aconseguit establir l’empat quan encara quedaven deu minuts per al final del partit. Però els catalans no s’han aturat aquí. Adolfo i un altra vegada Ferrao semblaven sentenciar l’eliminatòria establint el 4-2 al marcador quan faltaven sis minuts per al final. Però Higor al trenta-set i Higor pràcticament sobre la botzina han aconseguit empatar el partit i forçar la pròrroga.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat