Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El conjunt d'Antonio Vadillo recupera el somriure després de perdre la final de la Supercopa
Al Palma Futsal s’han acabat les lamentacions per haver perdut la final de la Supercopa d’Espanya davant el Barça. Tres dies després, el conjunt palmesà ha tornat als entrenaments i ja ha recuperat el somriure. Les sensacions al conjunt d’Antonio Vadillo són positives tot i haver quedat a les portes del primer títol del club. El tècnic està molt satisfet amb el rendiment de l’equip, que va perdre a la tanda de penals
Ara, el Palma ja pensa en l’objectiu de la lliga. Després d’un mal inici, els mallorquins s’han refet i són un dels conjunts més en forma, amb 5 victòries i 2 empats en els darrers 7 partits. Els de Vadillo, cinquens a la classificació, rebran el Còrdova. L’equip andalús aspira a jugar la Copa d’Espanya i es va imposar al Palma per 4 a 2 al partit de la primera volta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància