El seu proper rival a la lliga és el mateix que els ha eliminat de la Copa, el Barça
Tres dies després de caure golejat i eliminat a les semifinals de la Copa del Rei, el Mallorca Palma Futsal ha tornat a entrenar-se a Son Moix. Han estat dies per reflexionar sobre què va succeir dissabte passat contra el Barça. L’eliminació de la Copa ha estat dolorosíssima. Per la golejada dels blaugrana però també per la poca competitivitat que varen mostrar els jugadors d’Antonio Vadillo. Una situació que no pot tornar a repetir-se si el Palma vol aspirar a guanyar qualque títol aquesta temporada. La pròxima cita dels de Vadillo és precisament contra el seu botxí a la Copa del Rei, el Barça. I si guanya el Palma, es posaria primer a la taula.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa