Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Antonio Vadillo va fer debutar el mallorquí de 17 anys Pedro Palou
El Palma Futsal vol demostrar que pot lluitar amb els equips més grans de la lliga. Ahir els mallorquins varen tornar a desplegar la seva millor versió i varen passar com un huracà per damunt del Catgas Energia i el superaren per 6-0. Ni dos minuts varen tardar els homes d’Antonio Vadillo a avançar-se al marcador. Diego Quintela roba la pilota al rival i, per davall les cames del porter Abraham, marca l’UN a 0. El Catgas va tenir l’empat a la jugada següent, però el xut va marxar alt. Maico va ampliar el marcador per als mallorquins amb aquest xut potent i dos minuts després, al 13, Chicho amb una gran rematada de volea va fer embogir el Palau de Son Moix.
Al segon temps, mateix guió que a la primera meitat. Maico, als dos minuts de la represa, va fer el 4 a 0 del Palma amb aquest golàs, el seu segon de la nit. Poc després li va tocar repetir a Diego Quintela. El futbolista gallec culmina una bona jugada col·lectiva i fa el cinquè del partit.
El set en blanc i la golejada la va tancar Eloy Rojas amb aquest potentíssim xut a l’escaire.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç