Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
S'espera que pugui estar operativa abans de finals d'any, i l'objectiu és millorar la seguretat d'una de les zones més conflictives de la ciutat durant els darrers anys
L’Ajuntament de Palma obrirà una nova comissaria de la Policia Local molt a prop de la plaça d’Espanya.
Serà al Parc de les Estacions. Les noves instal·lacions s’ubicaran en un dels edificis municipals que hi ha just devora l’entrada a l’estació intermodal. Es tracta d’aquell devora on actualment hi ha una oficina d’informació turística.
S’espera que pugui estar operativa abans de finals d’any, i l’objectiu és millorar la seguretat d’una de les zones més conflictives de la ciutat durant els darrers anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius