Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Proveirà d'energia la futura planta d'hidrogen que s'ubicarà devora la planta de Cemex
D’aquí a poc més d’un mes i mig, el parc fotovoltaic que ha de proveir la futura planta d’hidrogen de Lloseta estarà acabat. Aquesta setmana se n’han començat a instal·lar els panells solars. L’objectiu d’aquest projecte és avançar en la descarbonització de les Illes, i reindustrialitzar el poble després de la important reducció d’activitat a la planta de Cemex.
Fins a prop de 16 mil panells solars conformaran aquest parc fotovoltaic que generarà fins a 8,5 megawatts d’energia amb la qual es proveirà la planta d’hidrogen, que s’ubicarà una nau que fins fa poc formava part del complex de la cimentera de Lloseta. Al voltant d’una vuitantena d’operaris contractats per Acciona són els encarregats del muntatge del parc, que ha d’estar acabat el 7 de desembre. Les plaques que s’estan muntant són de tecnologia fotovoltaica de darrera generació i la seva vida útil és de prop de 25 anys.
Per tal de minimitzar l’impacte visual de la planta,que està a tocar de la carretera que va a Lloseta, s’han replantat nombrosos ametlers i garrovers al llarg del perímetre de tot el parc fotovoltaic.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval