En el plenari també s'ha fet un minut de silenci per les víctimes del terratrèmol del Marroc
El Parlament ha iniciat aquest dimarts el període de sessions ordinari de l’onzena legislatura. Un inici de curs polític amb l’estrena dels consellers del Govern i també d’alguns diputats. Abans de l’inici del ple s’ha llegit un manifest de suport a les jugadores de la selecció espanyola de futbol i de rebuig a les declaracions de l’expresident de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, impulsada pels grups d’esquerra, a la qual s’ha afegit el PP, i de la qual ha quedat fora Vox.
En el plenari també s’ha fet un minut de silenci per les víctimes del terratrèmol del Marroc, en el qual ha participat també el president de la Fundació EuroAfrica, Abderrahim Ouadrassi. També s’ha vist una cadira buida, la que ocupava l’expresidenta del Govern, Francina Armengol, la passada legislatura i que ara ocupa el conseller Joan Simonet, absent, avui, per motius personals.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial