Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
En canvi, s'ha aprovat la primera llei de família illenca
Avui dimarts no s’ha obert la porta a la gratuïtat dels aparcaments de Son Espases i Can Misses. Hi havia una possibilitat perquè s’iniciés la tramitació: que cap diputat del Parlament s’oposés a introduir una esmena a la llei de la salut en el treball i el grup mixt s’hi ha oposat per les formes. Al final es tramitarà per urgència en una proposició de llei, el que retarda els tràmits, com a mínim, dos mesos.
Quan s’aprovi la futura llei no voldrà dir que l’endemà els aparcaments hospitalaris siguin gratuïts. El text legislatiu obligarà per llei a les concessionàries a asseure’s a negociar amb el govern per fer-ho una realitat. Incloure o no aquesta esmena en ple ha provocat malestar en el pacte dels acords pel canvi, fins al punt que Més per Menorca ha forçat una reunió urgent. Exigeix que es compleixi tot el que es va marcar en el full de ruta. La conclusió és que s’han de coordinar millor.
El ple extraordinari d’aquest dimarts també ha aprovat la primera llei de família illenca. El punt més polèmic és que, a partir d’ara, els menors orfes víctimes de la violència conjugal rebran ajudes i no només els de violència masclista com es preveia inicialment. La consellera no comparteix aquest criteri. S’ha aprovat amb el vot de Ciutadans, PP, Pi i Més per Menorca.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata