Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
La diputació permanent haurà de ratificar la data el 7 d'agost
151
Dia tres de setembre, el Parlament podria decidir si Gabriel Le Senne es manté com a president de la cambra o si, per contra, el lleven del càrrec. Le Senne ha consultat als grups parlamentaris la data per celebrar el ple de remoció, per la polèmica de la fotografia esqueixada d’Aurora Picornell, el passat 18 de juny.
Es tracta d’una data, però que haurà de ser ratificada per la diputació permanent convocada dia 7 d’agost. Encara no haurà començat el nou període de sessions.
El president del Parlament ja va avançar que si la petició de l’oposició finalment tira endavant, es quedaria com a diputat ras del grup parlamentari Vox.
El Partit Popular no ha avançat encara el sentit del seu vot.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros