Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La diputació permanent haurà de ratificar la data el 7 d'agost
135
Dia tres de setembre, el Parlament podria decidir si Gabriel Le Senne es manté com a president de la cambra o si, per contra, el lleven del càrrec. Le Senne ha consultat als grups parlamentaris la data per celebrar el ple de remoció, per la polèmica de la fotografia esqueixada d’Aurora Picornell, el passat 18 de juny.
Es tracta d’una data, però que haurà de ser ratificada per la diputació permanent convocada dia 7 d’agost. Encara no haurà començat el nou període de sessions.
El president del Parlament ja va avançar que si la petició de l’oposició finalment tira endavant, es quedaria com a diputat ras del grup parlamentari Vox.
El Partit Popular no ha avançat encara el sentit del seu vot.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut