L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Per 334 vots front a 85
91
El Parlament britànic ha descartat avui horabaixa, per 334 vots front a 85, una esmena no vinculant que demanava prorrogar el Brexit per a celebrar un segon referèndum.
La Cambra dels Comuns ha donat l’esquena a aquesta iniciativa que matisava la moció proposada pel Govern en la qual demana retardar la sortida del Regne Unit de la Unió Europea (UE).
Aquesta ha estat la primera vegada que els parlamentaris s’han pronunciat sobre aquesta qüestió, impulsada per la diputada del Grup Independent Sarah Wollaston i que preveia incloure en aquest plebiscit la possibilitat que s’optés que el país romangués dins del bloc comunitari.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues