Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Els populars també demanen que es paralitzin les oposicions del personal de l'IMAS, que comencen demà
El Partit Popular considera molt greu que l’IMAS no denunciàs immediatament la violació a la Bonanova i acusa l’actual equip de Govern de voler amagar alguna cosa. Per això en el pròxim ple de la institució insular demanaran que es detalli la cronologia dels fets. Els conservadors també exigeixen que s’aclareixi quin procés de selecció se seguí per seleccionar el treballador que ara és a la presó.
El PP també demana que es paralitzin les oposicions del personal de l’IMAS, que comencen demà, fins que no s’unifiquin els criteris amb els del personal del Consell.
Una treballadora va donar l’alerta de l’agressió sexual a la residència de la Bonanova
Presó provisional pel treballador de La Bonanova acusat d’agredir sexualment una dona de 94 anys
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors