Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els populars també demanen que es paralitzin les oposicions del personal de l'IMAS, que comencen demà
El Partit Popular considera molt greu que l’IMAS no denunciàs immediatament la violació a la Bonanova i acusa l’actual equip de Govern de voler amagar alguna cosa. Per això en el pròxim ple de la institució insular demanaran que es detalli la cronologia dels fets. Els conservadors també exigeixen que s’aclareixi quin procés de selecció se seguí per seleccionar el treballador que ara és a la presó.
El PP també demana que es paralitzin les oposicions del personal de l’IMAS, que comencen demà, fins que no s’unifiquin els criteris amb els del personal del Consell.
Una treballadora va donar l’alerta de l’agressió sexual a la residència de la Bonanova
Presó provisional pel treballador de La Bonanova acusat d’agredir sexualment una dona de 94 anys
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores