L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
És una mesura similar a la Hipoteca jove que l'expresident Jaume Matas posà en marxa
El Partit Popular proposa que el Govern actuï com a avalador de joves menors de 35 anys en la compra del primer habitatge. És una mesura similar a la Hipoteca jove que l’expresident Jaume Matas posà en marxa i que la presidenta del Partit Popular, Marga Prohens, promet recuperar si governa en 2023.
Prohens considera fallida la política que ha portat a terme Francina Armengol els 7 anys que ha governat i per això, diu, ja fa feina en una alternativa. El programa de compra jove es posaria en marxa mitjançant convenis amb entitats financeres i es fixaria un límit de preu dels habitatges.
La presidenta popular també ha anunciat un paquet d’incentius fiscals que inclou la deducció en l’IRPF per tal que els propietaris posin els seus pisos al mercat de lloguer.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues