Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'oci nocturn, un dels principals motors de la zona, diu sentir-se atacat amb les mesures exigides pel Govern
Molta incertesa i intentar per tots els mitjans no haver de tancar. Els negocis aquí al Passeig Marítim fan front, no només la falta de turistes, sinó també una economia local contreta per mor de la Covid-19.
L’oci nocturn, un dels principals motors de la zona, diu sentir-se atacat amb les mesures exigides pel Govern. Molts destaquen que, a la majoria, no els compensa obrir amb els horaris imposats i demanen que els incloguin en les ajudes. Han convocat vaga per al pròxim dia 6 d’agost.
Avui dia són molts els hotels tancats encara, quan ja gairebé acabam el mes de juliol. Hotels com aquests que s’han pogut animar a obrir ara just fa només dos dies han notat una davallada del 30% de l’ocupació. Del 90% que tendrien en plena temporada alta, ara registren un 60%.
En el cas d’aquest hotel han pogut treure de l’ERTO el personal fix i el fix discontinu, però no han contractat personal eventual com als anteriors estius.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol