L'emissari ha recollit centenars de cartes després de recórrer el centre acompanyat per la banda de tambors i cornetes
Ja ha arribat a Alaior el patge dels Reis Mags d’Orient. Ho ha fet el primer de gener al capvespre i amb tota la solemnitat. L’emissari de Ses Majestats ha sortit de l’Ajuntament molt ben acompanyat per la banda de tambors i cornetes del poble. La comitiva, abrigada per un bon seguici de fillets, pares i avis, ha recorregut els carrers del centre per acabar a Sa Plaça. Allà, assegut al seu tron, ha recollit les cartes adreçades als Reis. I els centenars de criatures que li han lliurat els seus desitjos poden estar ben tranquil·les: el patge ha quedat encantat amb la rebuda i ha assegurat que Ses Majestats tenen bones referències dels fillets i filletes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be