Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
El pagament del permís anirà a càrrec de les empreses i els treballadors podran tornar les hores a partir de l'endemà que acabi l'estat d'alarma fins al 31 de desembre
El permís retribuït recuperable no es podrà aplicar a les persones que facin teletreball, les que estiguin en un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació, els serveis essencials i els treballadors que estiguin de baixa, inclòs l’aïllament preventiu. La resta de treballadors deixaran d’anar a la feina a partir de dilluns i fins al dijous 9 d’abril, just abans de les festes de Setmana Santa.
El pagament del permís anirà a càrrec de les empreses i els treballadors podran tornar les hores a partir de l’endemà que acabi l’estat d’alarma fins al 31 de desembre. La devolució de les hores es pactarà amb l’empresa i es farà respectant els descansos de la jornada diaris i de la setmana i haurà de ser compatible amb la conciliació.
Durant la compareixença, la portaveu ha explicat que el Govern central treballa per reorientar la indústria nacional per poder autoabastir-se de material de protecció per als professionals sanitaris davant l’escassetat que hi ha a tots els mercats internacionals.
El Govern central aprova la suspensió de l’activitat econòmica no essencial
Sánchez explica les noves restriccions als presidents autonòmics
Armengol demana que les empreses d’activitats no essencials també puguin acollir-se als ERTO’s
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya