Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La majoria dels treballadors pertanyen a infermeria: 494 d'un total de 688
Juli Fuster ha confirmat a IB3 Notícies que les gairebé 700 persones que han estat contractades per afrontar la crisi del coronavirus tenen feina assegurada fins a finals d’any. De fet, afirma que possiblement la relació laboral s’allargarà encara més si, com es preveu, arriba un rebrot del virus a la pròxima tardor i hivern.
Això sí, alguns dels que estaven a l’hospital, es tornaran a destinar a Atenció Primària. La notícia ha estat ben acollida pels sindicats, especialment pel d’Infermeria, un col·lectiu que representa el 72 per cent d’aquestes noves contractacions: 494 d’un total de 688.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061