Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Desenes de veïns del Port de Pollença han anat a Formentor per triar i preparar l'arbre
Desenes de veïnats del port de Pollença han anat a primera hora a la finca de Formentor, per triar i tallar el seu pi de Sant Antoni. Una cita que molts tenen marcada al calendari. Amb l’animació dels xeremiers, ben aviat han començat a pegar cops a la soca. Primer ho ha fet el batle, Martí March, i després tota la resta de la comitiva.
En una hora, han aconseguit tallar el pi. Ha caigut en la trajectòria esperada i conservant la ramera. Després, l’han arrossegat amb l’ajuda del tractor fins a la part baixa de la muntanya, on ha tocat pelar la soca i mesurar-lo. Fa 24 metres de llarg, un dels més grossos que es recorden.
Mentrestant demà els pollencins ja tendran un tast de la festa amb la celebració del primer pi infantil a Cala Sant Vicenç.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles